Jag orkar inte stå på mina egna ben längre

Hur länge är det meningen att jag ska orka? Hur mycket skit är det meningen att jag ska gå igenom? Jag orkar inte mera, jag vill bara ha någon vid min sida som kan älska mig och förstå. Jag har min bror och mamma vid min sida som alltid hjälpt mig. Men när jag ska åka halva jordklotet bort från dom rinner tårarna ner. Känslan att åka ifrån min kärlek, mitt allt, min pojkvän. Jag klarar inte av avståndet, det gör så ont. Snälla, vill bara att någon räddar mig i sista sekunden. För jag orkar inte mera, och jag orkar inte längre stå på mina egna ben. Ingen ser någonting, det är helt svart framför mina ögon, bara rädsla. Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag kommer göra. Men vad som än händer så kommer jag alltid älska er. Och mamma du ska vara stolt över att du orkat så länge med mig även efter all skit jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0