att sakna någon så mycket är grymt jobbigt..

ingen kommer någonsin kunna läka såren du rev upp
aldrig någonsin, allt du gjorde mot mig kommer alltid finnas med mig
hur mycket jag än vill glömma allt & lägga det bakom mig så går det inte
du har förstört hela mig, jag fortsätter kämpa för att bli som jag var förut
men det är inte det lättaste, det kan jag lova..
sveket, alla ord,sorgen finns kvar och det är något som alltid kommer finnas kvar
du har gjort mig feg, jag vågar inte chansa längre eller tro på något
hoppas du förstår att du verkligen sårade mig hårt
jag ångrar mig så grymt mycket att det var jag som ville ha tillbaka dig efter allt du gjort
walla, jag ska aldrig komma tillbaka mera.
jag förtjänar någon bättre än dig, som vet vad kärlek handlar om
det är inte en lek som du tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0